>

Muži, chcete zvýšit testosteron a mít božské tělo?

Dnešním mužům chybí testosteron! Testosteron je mužský hormon vznikající přirozenou cestou v těle zodpovědný za výdrž, sílu a libido. Studie ukazují, že za posledních 20 let dramaticky klesla hladina testosteronu u mužů až na své historické minimum. Za stejné období se ztrojnásobil výskyt obezity. Česká republika prý patří ke čtvrté zemi světa s nejvyšším výskytem obezity!

why-junk-food-is-addictive-668x375

Jak poznáš, že i ty máš málo testosteronu?

  • máš povolené břichu, na kterém přibývá tuk?
  • tvá váha je na hranici obezity?
  • když pár kilo přibereš, je to nejvíce poznat právě na břiše a v obličeji?
  • cítíš se unavený a bez kávy nedáš ani ránu?
  • tvá chuť na sex je čím dál nižší?
  • máš čím dál nižší motivaci vyrazit do fitka nebo si zajít zaběhat?
  • objevila se u tebe cukrovka, deprese či začátky srdeční choroby?

Pokud jsi odpověděl ANO aspoň na jednu z těchto otázek, je dost možné, že jsi jedním z milionu mužů trpícím nízkou hladinou testosteronu!

gty_dadbod_beach_jc_150722_12x5_1600

Mám pro tebe návod, jak se s tím poprat! Poradím ti, jak si vytvarovat tělo snů bez chemických prášků a tabletek, jen na přírodní bázi. Mám 5 tipů na potraviny, která ti nesmí v jídelníčku chybět! Budeš mít tělo jako bůh a budeš se v něm i cítit dobře. Taky ti dám tipy na 10 potravin, kterým by ses měl za každých okolností vyvarovat.

Důvody, proč testosteron u mužů tak dramaticky klesá

Spousta potravin dostupných v supermarketech obsahuje růstové hormony způsobující estrogenový šok v těle. Jsou zdokumentovány příklady dětí, kterým pravidelnou konzumací kuřecího masa s obsahem hormonů začaly růst prsa! A to se děje také mužům! Hladina testosteronu je úzce spojena se schopností spalovat tuky – jednak díky chemické reakci v těle a jednak díky motivaci a energii cvičit.

5 potravin na černé listině:

  • sojové výrobky (obsažené v cereáliích, pečivu i svačinkách)
  • dresingy a majonézy
  • průmyslově zpracované výrobky
  • mléčné výrobky z chovů, kde zvířata dostávají dávky estrogenu na zvýšení produkce mléka
  • bílý cukr

Co máš teda jíst? Víš, že většina diet je vymyšlena na míru ženám, nikoliv mužům? Ženy tvoří 80% zájemců o diety a proto je většina plošných diet šitá na míru jim. Tyto diety jsou zaměřeny na eliminaci kalorií, což u mužů ještě sníží už tak ubohou úroveň testosteronu. Muži by naopak dietu měli založit na příjmu dostatečného množství kalorií a zdravých tuků.

IMG_2681

10 potravin zvyšujících testosteron:

  • ořechy a ořechová másla
  • dýňová semínka
  • avokádo
  • maca
  • mladý kokos – jeho voda i „maso“
  • chia semínka
  • brokolice
  • růžičková kapusta
  • květák

Proč právě tyto potraviny?

Například dýňová semínka obsahují minerál zinek, který udržuje ve zdraví pohlavní orgány a podporuje tvorbu testosteronu. Obsahuje rovněž aminokyseliny tryptofan, která tělo pomáhá vytvářet serotonin, zodpovědný za rovnováhu hormonů v těle. Jsou rovněž výborným zdrojem omega-3 mastných kyselin, železa a proteinů.

IMG_4663

Zázračná potravina jménem mladý kokos! Kokosové maso ti vytvoří dokonalé svaly, kokosová voda tě zbaví přebytečných tuků a můj přírodní koktejl vyrovnává hladinu hormonů v tvém těle Navíc jsem dokonalý ionťák po každém sportu a kyselina laurová ve mě obsažená se postará, abys měl vláčnou mladou kůži. Mé maso obsahuje nasycené mastné kyseliny, které jsou zásadního významu pro tvorbu testosteronu. Přijímány ze živočišných produktů zvyšují riziko cholesterolu a ucpání cév, proto se v doporučení potravin držím těch rostlinného původu. Kromě toho také obsahuji tolik důležitý draslík. Pár gramů kokosového masa a 200 ml čerstvé kokosové vody denně ti zajistí vše, co potřebuješ! Má kokosová voda je nyní dostupná nově v láhvi! Má právě 235 ml a má voda uvnitř není ani pasterizovaná, ani ošetřená tlakem. Je v ní kompletní koktejn minerálů, jako v mém ořechu.

 

Maca je přírodní afrodiziakum pro muže i ženy a umí nádherně snížit stres. Dodá ti energii a výdrž při sportu.

Avokádo nejen zvyšuje hladinu testosteronu, ale je také zdrojem zdravých tuků a vitamínu B6. Podporuje metabolismus a pozitivně ovlivňuje dobrou náladu.

Chia semínka rovněž vyrovnávají hladinu cukru, zvyšují hladinu testosteronu anjsou skvělých zdrojem zinku, omega-3 a železa.

Pokud je ti nad třicet…

IMG_2703

…čti to fakt pozorně. Právě od třiceti se přirozeně snižuje tvorba testosteronu v mužském těle. Pomalé cukry, které dříve tvé tělo přeměnilo v energii a svaly dnes schová do zásoby tuků. Pomalé cukry obsažené v těstovinách, bramborech a obilovinách by tak postupně měly být v tvém jídelníčku nahrazovány proteiny a zdravými tuky, obsaženými například v avokádu, v ořeších a rostlinných tucích.

Klíčem k božskému tělu je zjistit, kde tvé tělo ukládá své tukové rezervy

Pomalé cukry obsažené v těstovinách, bramborech a obilovinách můžou být tím nejlepším spojencem při zdravé dietě a zároveň doslova noční můrou. Vše závisí na tom, jak na ně tvé tělo reaguje a jaké množství inzulínu v reakci na jejich příjem vytváří. Obecně platí, že čím větší hladina inzulínu, tím nižší máš hladinu testosteronu.

 

Recept nabitý testosteronem na závěr

Budeš potřebovat:

  • maso z 1 mladého kokosu
  • asi 230 ml čerstvé kokosové vody
  • 4 lžíce dýňových semínek (předem namočených)
  • 1 lžičku maca prášku
  • 1 lžíci goji

Kokosové maso spolu s asi 50 ml kokosové vody rozmixuješ nahrubo v mixéru. Přidáš dýňová semínka, goji, posypeš maca práškem a ozdobíš banánem. Dobrota je na světě.

Zdroje:

http://www.comoshambhala.com/cuisine/special-recipes/raw-cuisine/cinnamon-young-coconut-and-almond-milk-‘porridge’-fresh-fruit

http://www.onegreenplanet.org/natural-health/plant-based-foods-that-boost-testosterone-in-the-body/

košík

Ceny jsou uvedeny s DPH.

tvůj nákupní košík je prázdný

nahoru