vyčkej prosím, hledáme pro tebe vhodnou palmu
>

Kokosový detox 2.0 - Příprava na detox

Pokud sis vybral/a progam DEEP anebo chceš jen tak poladit svůj životní styl, inspiruj se našimi před-detoxovým tipy.

Tyhle dny slouží k tomu, aby pro tebe byl detox nejenom léčivý, ale i příjemný. Odlehčíš si stravu a postupně se naučíš základní “detoxové” prvky. S před-detoxem můžeš začít kdykooliv v průběhu 15 dní před začátkem detoxu. Ideální je začínat postupně :-)

 

Jak konkrétně se na detox nejlépe připravíš?

Přečti si popis jednotlivých detox technik tady a když ti něco nebude jasné, zeptáš se nás!

 

Strava

Postupně začni vyřazovat ze stravy živočišné výrobky a lepek. Sniž podíl pečiva, sladkostí a obilnin a začni jíst co nejvíce zeleniny. Ovoce jez s mírou. Inspirovat se můžeš různými veganskými opnline kuchařkami, vyber si takovou, která tě bude bavit. Ty základní druhy jídel, která si snadno uděláš jsou tisíce různých smoothie, barevné saláty, pečená zelenina třeba na kokosovém oleji, neboj se experimentovat! Pokud dostaneš chuť na něco, co plného obilniny, ovoce či lepku, dej si to v malém množství. Důležitých je posledních 4-5 dní před detoxem, ale čím déle budeš jíst takto jinak, tím ti to udělá lépe.

 

Pohyb

Každé ráno během detoxu je dobré se pořádně rozhýbat, a pak kolem každé

a) Jógová verze: Najdi si jógové centrum, které máš blízko, a zajdi se tam podívat na nějakou jógu podle své úrovně. Čím více se u ní zpotíš, tím lépe. Pokud bys chtěl/a extra přístup, dohodni si 1-2 soukromé lekce, rozhodně to stojí za to. Nauč se pozdrav Slunci a začni ho dělat každý den ráno, postupně zvyšuj počet opakování, až se dostaneš na 10x verzi a 10x verzi B.

b) Fitness verze: Najdi si svoje fitko, kam si můžeš jít ráno zaběhat nebo zašlapat na krosový trenažér. Nauč se dělat správně dřepy, bude se ti to hodit.

c) Přírodní verze: Najdi si trasu v lese, po polích, v parku, kudy můžeš každé ráno běhat, aspoň 15 minut, ale klidně i hodinu. Zaměř se na svoje běžecké boty, nemáš-li s tím zkušenosti, nech si poradit od odborníků.

d) Tanečně-skákací verze: Pokud rád/a akčně tančíš nebo třeba skáčeš přes švihadlo, začni se do toho každé ráno dostávat.

 

Dýchání

Nauč se tummo power breathing podle mého návodu. Začni ho praktikovat každý den ráno, nalačno.

 

Relaxace

Večer před spaním utváříš svůj další den - tím, jak se uvolníš. Proto se postupně nauč alespoň 2 z těchto technik

1) Vděčnosti - Pojď se ohlédnout každý den večer za tím, co příjemného tě v ten den potkalo.

2) Protahování (např pomocí jin jógy) - strav 20 minut večer tím, že si protahuješ tělo, dlouze, v každém protažení jsi 3-5 minut (tato doba je velmi důležitá). Najdi si nejvíc zkrácené / stažené partie a protahuj ty. Pokud si nebudeš vědět rady, zajdi na lekci jin jógy nebo si dohodni hodinu protahování s fitness trenérem.

3) Mentální relaxace - stáhni si autogenní trénink anebo jinou formu uvolňujícího programu do sluchátek. Taky můžeš jakoukoliv meditaci, která ti je příjemná

 

Večerní detox od komunikace a modrého světla

Tohle zaveď jakýkoliv přípravný den, a pak už v tom pokračuj. Ideálně využij časový prostor pro relaxaci. Poslední hodinu před spaním se odstřihni od sociálních sítí, mobilu a počítače. Na mobilu a počítači si navíc zapni eliminaci tzv. modrého světla, které ti ruší spánek (např. aplikace Fluxx či Nightshift na zařízeních Apple)

 

x

košík

Ceny jsou uvedeny s DPH.

tvůj nákupní košík je prázdný

nahoru
zavřít
e-book jsem život zdarma